Τα πρώταχειροκίνητα μοντέλα EFI

Η ιστορία της Mercury αποτελεί διαρκή θρύλο πρωτοπορίας. Από το 1939 που ο Carl Kiekhaefer, ο πατέρας των εξωλέμβιων κινητήρων Mercury κατασκεύασε την πρώτη εξωλέμβια με έμβολα από ενισχυμένο αλουμίνιο, η Mercury καθορίζει τα δεδομένα σε κάθε θέμα σχεδιασμού και εξέλιξης. Και πάλι η Mercury καθορίζει τα δεδομένα με τους εξωλέμβιους EFI στην κατηγορία των 25/30 ίππων προσφέροντας πρώτη το χωρίς μπαταρία σύστημα EFI και στα δύο χειροκίνητα αυτά μοντέλα.

 

 
  • Ρυθμιζόμενη εισαγωγή κελύφους
    Ελαχιστοποιεί την εισροή νερού καθιστώντας τον κινητήρα ως τον πλέον αθόρυβο της κατηγορίας του.
  • Ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού
    ¶μεση εκκίνηση, μεγάλη αξιοπιστία και επιδόσεις..
  • Εκκίνηση με σχοινί στα ηλεκτρονικά μοντέλα
    Όλα τα μοντέλα με μίζα διαθέτουν και χειροκίνητο σύστημα εκκίνησης για ακόμα λιγότερο άγχος.
  • 3 κύλινδροι σε σειρά
    Για καλύτερες επιδόσεις.
  • Εναλλάκτης 15 Α
    Για να είναι πάντοτε φορτισμένη η μπαταρία και να λειτουργούν σωστά τα ηλεκτρικά συστήματα του σκάφους
  • Λαγουδέρα πολλαπλών λειτουργιών
    Έχετε πλήρη έλεγχο με το ένα χέρι. Μπορείτε να ανυψώσετε τον κινητήρα, να επιταχύνετε και ελέγχετε την πορεία του σκάφους. Το γκάζι ρυθμίζεται.
  • Διπλοί αυλοί εισαγωγής νερού
    Απολαύστε τις καλύτερες επιδόσεις του κινητήρα και προστατέψτε τον από υπερθέρμανση ιδιαίτερα όταν ταξιδεύετε σε ταραγμένα νερά.
  • Εξάτμιση με σιγαστήρα
    Για αθόρυβη και άκαπνη λειτουργία.
  • 2 Χρόνια εγγύηση*
    Εγγύηση 2 χρόνων από το εργοστάσιο καθώς και επιπλέον εγγύηση 3 χρόνων κατά της σκουριάς.

 

 
Μοντέλα1
FourStroke 30 EFI
FourStroke 25 EFI
Kilowats2
22,1kW
18,4kW
Περιοχή μέγιστων στροφών
5250 - 6250
5000 - 6000
Κύλινδροι
3 (σε σειρά)
Κυβισμός
526cc
Εκκίνηση
Χειροκίνητη ή ηλεκτρική με διακόπτη
Σχέση μετάδοσης
1,92 : 1
Χειριστήριο
Πρόσω (F) - Κράτει (N) - Ανάποδα (R)
Σύστημα τμονιού
Λαγουδέρα ή σύστημα τιμονιού
Εναλλάκτης ρεύματος3
15 amp (186 watt)
Σύστημα Trim
Υποβοήθηση αερίου και ηλεκτρικό trim
Χειροκίνητο ή ηλεκτρικό trim
Βάρος
84-78kg
77-71kg
Μήκος άξονα
S: 381mm, L: 508mm
S: 381mm, L: 508mm
Τύπος κινητήρα
2-βαλβίδες με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής

1. Τα μοντέλα μπορεί να διαφέρουν από χώρα σε χώρα
2. Μετρημένα στον άξονα της προπέλας, σύμφωνα με το πρότυπο ICOMIA 28.
3. Aπαιτεί ανορθωτή για να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση στις χειροκίνητες εκδόσεις.